Snabb uppdatering

Kommer nog byta blogg då den här jävlas med radbrytningarna och jag orkar inte kämpa med att lägga dit massa koder och grejer, det ska bara funka lixom!
Igår gick lillskrutt tillbaks till fsk igen efter semestern, ny avdelning och ny personal, stannade en timme med honom och resten av dan hade gått jättebra sen. Idag var jag också med ett tag men tror inte han egentligen behöver mig, mer att han tycker att det är mysigt att jag hänger där.
Lagade coleslaw och en kycklingrätt idag, helt okej smak på båda, sambon som inte gillar jordnötssmak i mat tar med sig en matlåda imorgon så den måste ju ändå ha varit rätt god ;)
Igår gick jag en powerwalk på en timme, pumpade samtidigt däcken på ena vagnen, knappt nån luft kvar i nåt av däcken, hur har jag kunnat missa det. Idag tog vi en sväng ner till centrum bara men tränade hemma på kvällen sen, 2/1 körde jag i 20 minuter, alltså 2 min gång, 1 minut löpning. Dååååålig kondis är bara förnamnet, var helt slut efteråt.
Gårdagens mat:
Frukost: Omelett och kaffe
Lunch: Minns inte ens vad det var, jösses..eehhum, vad var det nu då?
Mellis: Broccoli och blomkålssoppa
Middag: Hamburgerkött med ostskivor på
Dagens mat:
Frulle: Ett kokt ägg med mayo
Lunch: Broccoli och blomkålssoppa
Middag: Kyckling med jordnötssås
Kvällsmål: proteindrink
Dags att nanna kanske, förra natten blev alldeles för upphackad då LillFia fick feber och gnällde igenom halva natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0