Rensar på vinden

Sådärja, äntligen fick jag lite tid på mig att fixa på vinden, letade fram bebiskläder i strl 50-68 som ska ges vidare då dom gjort sitt hemma hos oss. Två IKEA-kassar blev det. Sen hittade jag även massa leksaker samt tre olika babygym som ska ges bort. Vinden är så katastrofalt rörig så jag får panik när jag går upp där, skönt att ha ett ställe dit man kan dumpa allt men det funkar ju inte om man nån gång vill hitta nåt där också. Nästa stora projekt blir att fixa i ordning hela vinden, vet bara inte när jag ska hitta tiden?
Idag har jag ätit:
Frulle: stekt ägg med bacon
Middag: tacopaj
kvällsmål: funderar precis på vad jag ska ta, tror det blir en liten bit choklad men börjar känna lite hunger så jag får nog först ge mig på ett ägg eller annat.
Ingen träning idag heller, usch, har jag redan blivit lat och bekväm?
Lagade även gulaschsoppa igen, jammii! Många luncher för hela veckan, perfekt!
Har även kastat sängstommen och fixat i ordning barnens rum lite mer, är inte färdig ännu men det kommer så småningom!
Ja just det, mat var det visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0