Rastlös

Ja jösses, nu när Liam går lite längre dagar på fsk blir jag så grymt rastlös så det finns inte. Går först en powerwalk från 8-9, sen en dusch, sen lite mys och lek med Nellie och sen börjar det krypa i mig..usch! Idag sov jag iofs några timmar när hon sov men jag an ju inte sova massa varje dag, idag behövdes det dock då lilltösen tyckte vi skulle gå upp vid halvsex, gäääsp!
Har blivit av med ett litet stressmoment idag också, rensade ett skåp i köket och det behövdes, man hittade inget och om man nu råkade hitta nåt föll hälften av alla andra grejer ut över en, men nu så..fiiiint!
Har varit superhungrig hela dan, ätit säkert fem ggr och mått lite illa också, huvudvärken kom även den men nu är allt i sin ordning igen, tror jag måste få i mig mer fett.
Igår tog jag fram spikmattan igen, har använt den förut och gillat den mycket men sen glömdes den bort efter graviditeten(då man inte fik använda den). Först kändes det lite jobbigt men sen vaknade jag av att jag hade somnat på den, alltså är den underbart skön.
Dagens mat:
Frulle: kokt ägg och mayo
Lunch: stekt ägg och bacon
Middag: Thaikycklingröra
Kvällsmål: 2 Low carb mackor m kantarellstuvning
Om man nu ska hitta nåt negativt med LCHF så är det ju att man måste köra väldigt strikt, finns inte särskilt mycket utrymme för t.ex. choklad, en munk, delicatoboll eller liknande, jo, om man har en ätardag men man kan ju inte ha det varje gång man blir sugen på nåt sånt, just nu skulle jag vilja ha allt möligt och det beror på hungern, vad fasen ska jag äta nu?? Ååh, grillad halloumi it is.
Ja just det, får man lättare mjölksyra när man äter enligt LCHF?? Märker av det i varje liten uppförsbacke nämligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0