Ont om tid

Jag känner verkligen att tiden inte räcker till nånting utöver barnen och sen hemmet lite halvdant. Den lilla egentiden jag har på kvällen går ofta till slösurfning på helt meningslösa sidor.
Skulle vilja göra en ny bloggdesign samt eventuellt byta blogg då den här inte låter mig göra radbrytningar, hur irriterande som helst. Sen behöver det framkallas foton, fixas på vinden (kasta saker, fixa nån sorts ordning där samt sälja sånt som inte behövs) göra tackkort (Nellies namngivningsfest), göra om ordningen i vissa rum här hemma osv osv, listan kan bli hur lång som helst så jag stannar nog där, blev ju nästan stressad bara jag skrev upp de där grejerna.
LCHF fortsätter funka finfint. -1 kg samt -2 cm runt midjan, man tackar!
Så gårdagens mat:
Frulle: Kokt ägg och mayo
Lunch: Minns återigen inte vad jag åt, hur sjukt är inte det här?
Middag: Gulaschsoppa med CF
Kvällsmål: Hampisbiff med ostskivor och beasås
Dagens mat:
Frulle: Kokt ägg och mayo
Lunch: Stekt ägg, bacon, lite keso
Middag: Kebabsallad
Kvällsfika: två bitar fazer blå choklad...mmm! Våran lilla fredagsgrej! Hittills har det dock bara varit en bit men ikväll har vi verkligen lyxat till det ;)
Igår blev det en timmes PW och idag ingen träning alls. Åkte och shoppade skor till Liam, hans fot har vuxit galet mycket på nån månad bara. Jag har dessutom haft shoppingstop i 7 veckor (hela hans semester) så det kliade lite i fingrarna kan jag säga. Okej då, erkänner, köpte två par skor till mig..redan igår faktiskt. Men tycker ändå att jag har varit duktig då jag alltid köper med mig nåt som nån av oss (barnen oftast) "behöver".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0