Om gårdagen var effektiv

så var inte den här dan fullt så effektiv! Började med att jag hade lite sovmorgon vilket jag alltid har på söndagar, fortsatte med en snabb frulle och sen iväg till brandstationen där dom hade öppet hus. Hade berättat för Liam att man får sitta i brandbilen, ambulansen och polisbilen, men tji fick vi. Brandbilen var det enda man fick testa, han letade och letade efter de andra bilarna men dom fanns inte där, lite trist då det alltid har varit så förr.
Kom hem och åt lunch, sen la sig Liam och sambon så jag passade på att ha lite mys och egentid med Nellie, som förövrigt blev 10 månader idag, grattis lilltösen!
Efter vilan kom barnens farföräldrar på besök och en tjej kom med en spjälsäng jag köpte av henne, satte ihop den lite fort och monterade ner den gamla som vi sen lämnade till faster M tillsammans med massa andra bebisprylar.
Det var ungefär det jag hunnit göra idag, känns som en rätt skön söndag ändå, hade velat basta också men orkar inte det nån mer nu.
Ja just det, -5 cm på midjan och -2 kg på tre veckor, yey!
Dagens mat:
Frulle: Ägg och mayo
Lunch: Gulaschsoppa med CF
Middag: Tacopaj
Kvällsmål: smakprov på thaikycklinggryta
Nu ska jag kika en snabbis i lite olika kataloger, hade ju köpstopp i sju veckor så nu måste jag ju få beställa nåt tycker jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0