LCHF återigen!

Började med LCHF för två veckor sen, går mycket bättre den här gången, har inte alls fått den huvudvärk jag fick sist. Kolhydrater är so out! Vi hade iofs kräftskiva förra helgen så d blev en ätardag då så egentligen har vi bara kört strikt i en vecka. Vågen visar -1 kg så det är jag nöjd med, magen är inte heller så uppsvullen som den varit av alla mackor! Idag började jag även träna, körde 30 minuter gång/jogg, jobbigt värre, kondisen är återigen i botten men ska tränas upp nu. Kommer träna några pass hemma och sen innebandy en gång i veckan, vad jag har längtat.

Dagens måltider:

Frulle: kokt ägg med mayo, keso
Lunch: Fläskfilé med god sambalsås
Mellis: kaffe med mjölk och socker(inte alls bra, måste sluta eller minska på kaffet)
Middag: bacon, ägg, keso
Kvällsmål: korvbit och en la vache qui rit
Nu ska jag snart lägga mig så jag orkar med en powerwalk på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0