trööööött

jösses, denna veckan var riktigt jobbig, fick migrän i måndags, stannade hemma tis och ons från jobbet då jag kände att jag var tvungen att vila ordentligt, sist jag fick migrän för nån vecka sen gick jag till jobbet dan efter, jobbade dessutom en timme med migränen och det var inte roligt kan jag säga, hem o spy direkt efter jobbet..urk! idag hade vi studiedag och det tog musten ur mig totalt men det var underbart att komma hem till världens gladaste unge...åååh, vad jag älskar honom, min lillskrutt! På fredagar e det fredagsmys då vi badar tillsammans, liam älskar att plurra, han blir jättearg om han inte får gå i direkt så fort man satt på vattnet..hahah, man blir så full i skratt varje gång han gör nåt nytt som man inte sett förut.. han har dock börjat med en dålig vana, hoppas det går över lika fort, varje gång han får en sked gröt i munnen gör han typ pruttar med munnen och då flyger gröten all over the place...

Häromdagen började han oxå krypa helt plötsligt, vi trodde verkligen att han skulle ha hoppat över det men nej, det ba kom, så nu tränar han både på att krypa och gå samtidigt..eller inte samtidigt men ja, ni fattar!

Jag har tyvärr inte längre tid att uppdatera bloggen så ofta som jag skulle vilja och det får vara, för Liams skull kommer jag nog börja skriva mer i hans babyböcker istället, en blogg kan ju även försvinna bara sådär vilket inte vore alltför roligt.

Nu måste jag sova innan jag somnar sittandes i soffan..

Förresten, på söndag e det babysim igen och efter det blir det kalas för Liams ettåriga kompis Neo som vi träffat på öppnis..roligt!

Förresten igen...jag älskar LCHF!! -2,5 kg... yey! Mammamagen är snart ett minne blott =)

Kommentarer
Postat av: carro

hellooo oho 2,5 kg NICE :) kauan oot körannu LCHF?

Mullalakaa träänit ens viikolla,, spinning och afropower dance!

2010-01-31 @ 16:28:03
URL: http://babyeggi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0