dålig uppdatering

usch, jag är ju sämst på att uppdatera bloggen, numera ser mina dagar ut ungefär såhär: vaknar, vill snooza några ggr men hinner inte då jag måste få i mig frukost innan jag drar till jobbet, sminkar mig lite eller låter bli beroende på hur pigg jag ser ut och hur pigg jag ÄR samt hur mycket tid som finns över för det, borstar håret samtidigt som jag fixar med frullen, äter på max fem minuter (måste bli skärpning på den punkten men vill ju helst sova alla extra minuter som bara går och dra ut på att åka till jobbet, helt oundvikligt dock, måste ju dit ändå), går på toa, tömmer kattlådorna, ger katterna mat och vatten och drar iväg till bussen, väntar på bussen, åker till centrum med den, tar nästa buss som tar mig till jobbet, eller nära iaf, går upp för 117 trappor och är sen på jobbet, väntar på att någon ska öppna dörren åt mig (har inte haft eget passerkort förrän nu) och tar av mig ytterkläderna och sätter på mig jobbtofflorna och jobbansiktet, jobbar 8 timmar och har en halvtimmes rast där nånstans oxå, klär på mig och skyndar till bussen, åker hem eller till träningen, kommer jag hem så umgås jag med Liam så mkt jag bara hinner, sen får han kvällsgröt och bad, på med pyjamas och sova, jag har egentid ett tag, sitter och surfar runt en snabbis på nätet innan jag packar väskan för morgondagen och stupar i säng, duschar oxå nånstans efter Liams läggning.

Åker jag till träningen så ser kväälen lite annorlunda ut, på måndagarna tex träffar jag inte Liam alls, det var riktigt tufft sist =( Iaf, kommer hem efter träningen, äter, duschar och stupar i säng.. vilket liv!

Helgerna är åtminstone underbara =) =) =)

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Ja, det här är verkligheten! Tyvärr blir det inte roligare... ;-)

Du har räknat antal trappsteg du går upp till jobbet...?! asg



Kramis

2010-01-18 @ 20:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0