Lägger ner

Tror jag lägger ner bloggen, har ingen inspiration längre till att skriva nåt och känner att tiden knappt räcker till.
Har inte uppdaterat särskilt ofta på senaste tiden heller... Eller om jag skulle starta upp en helt ny blogg? Eller..neej, jag kommer säkert lägga ner det efter ett tag ändå!

Har mått så jäkla dåligt denna vecka, först förra torsdagen drog jag på mig urinvägsinfektion med hög feber, sen fick jag medicin som jag mådde så illa av att jag blev hemskickad från jobbet i fredags, fick en ny medicin som var bättre MEN, hade visst dragit på mig vinterkräksjukan, så det var ju inte så mkt bättre, har knappt kunat äta nåt på nästan en vecka snart, så nu mår jag illa av det antagligen.. som tur är har Liam börjat lära sig att faktiskt leka själv ett tag, han har varit helt underbar under denna tid, typiskt oxå att K har fått hög feber och förkylning så inte ens han har orkat vara överdrivet mkt med skrutten, gissa om man ligger i soffan med dåligt samvete?
Liam spydde oxå en gång i sömnen, stackars lillskrutt, så tråkigt att jag lyckats smitta honom, men han verkar må bra nu iaf.

Liams utveckling går framåt hela tiden, en dag i veckan när vi båda låg i varsin soffa och mådde dåligt såg vi att han helt plötsligt började klättra upp på en bänk som vi har i hans lekrum, på en sekund var han uppe och ställde sig...uuuuh, läskigt, så nu har vi fått tippa den bänken så han inte längre kan klättra dit, han blev riktigt arg..hahaha!

Nu måste jag passa på att vila ett tag innan han vaknar.. sen ringa jobbet oxå, stannar hemma iaf imorn fortfarande, måste ju ha mat i mig så jag ens orkar gå till bussen lixom.

p.s. påminnelse till mig själv, Liams ettårskalasinbjudningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0