Veckan som gick

Måndag: Öppna förskolan, lite sångsamling och lek. På kvällen var det afro med Maria, underbart att träffa henne igen, hon har ju varit bortrest i Kenya o Tanzania i några veckor, kändes dock som en evighet..

Tisdag: Öppna förskolan igen, mer sångsamling, mer lek.

Onsdag: eehh,, ööhhum, alltså, jag minns inte alls vad vi gjorde då..det här e ju skandal..joo, nu kom jag ju på det, hälsade på på jobbet..det var en annorlunda upplevelse.. en kollega påpekade direkt att jag har gått upp i vikt, hälsade knappt innan, hade jag varit snabb i tankarna hade jag ju såklart svarat nåt i stil med jag har fött barn, men vad är din ursäkt? Resten av kollegorna var iaf som vanligt, puuh, skönt det, inget är förändrat, så när man går tibax till jobbet vet man vad som väntar iaf!

Torsdag: Träffade Carolina och lilla Millie, hon är bara två månader ju, så liten, man minns INTE alls hur små dom faktiskt har varit en gång i tiden, det var iaf underbart att träffas igen, det var ett bra tag sen sist, nästa gång kommer dom hem till oss på besök, kul att faktiskt kunna prata blöjor och amning med någon som bryr sig..hihihi!
Fredag: Skulle träffa Pauliina men vi tar det nästa vecka istället.

Veckans +: Har hunnit med att rensa bort nästan alla buskar på tomten.

Veckans - : Fick ont i magen på vänster sida nedanför revbenen i torsdags på morgonen, det blev bättre och sedan mkt sämre, det håller fortfarande i sig och blir det inte bättre till imorn måste jag uppsöka akuten omedelbart, de på vårdcentralen och vårdguiden tyckte jag skulle åka in redan idag men jag orkar bara inte sitta där en hel fredagkväll så vi får hoppas att det jag nu drabbats av inte är nåt allvarligt..

Denna vecka har ju faktiskt en helg oxå som kommer, inga stora planer direkt, eventuellt fika hos Basse och hans tjej, sen på söndag e det kalas, Liams faster fyller år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0