Flängt hela dan

Huuh, äntligen får jag sitta i soffan och slappa!
Morgonen började redan vid kvart över sju då Liam vaknade och inte kunde somna om, det här gillar jag inte, e ju så trött och älskar att dra mig länge i sängen på morgnarna, men samtidigt så vaknar man till rätt fort när man ser det underbara leendet =)
Åt frukost och åkte till baysimmet, vi dök idag igen och på fredag kommer fotografern dit, spännande att se hur såna undervattensbilder blir, funderar på att skaffa en sån kamera faktiskt.
Sen åkte vi hem och åt lunch, efter det var det ba iväg igen, åkte till IKEA och köpte en hylla som ska va ovanför tvn, därifrån snabbt till M som firade sin födelsedag, sen också hem till mamma och äta middag..
Liam har varit så trött efter simningen men knappt kunnat sova då han alltid blivit väckt efter fem minuters sömn, så när vi kom hem sov han i bilbarnstolen i över en timme, det var lääääänge sen det har hänt! Jag passade på att gå ut och fortsätta på tomten, det börjar bli riktigt fint där nu, buskarna e borta, bara rötterna kvar och jag har ju inget redskap att ta bort dom med, måste inhandlas snarast! Krattade sedan och tyckte jag skulle va extra duktig och krattade även under träden och fram drog jag en halvt uppäten fågelunge....uuuuh, det var inte nån trevlig syn.. grannens katt hade gömt den där..fyyy, gick och la den i skogen sen!
Nu på kvällen har jag kollat top model och Playa Del Sol, man blir ju allt bra sugen på att åka utomlands.
Tänker faktiskt stänga av datan nu och mysa med gubben =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0