Veckans träning

Denna vecka har jag inte tränar så mkt som jag hade velat, skippade afron och gymsticken i måndags då jag hade så mkt att göra här hemma, i torsdags var jag iaf och simmade en timme, 1500 m orkade jag simma, pausade rätt ofta och hade kunnat simma snabbare men hade innebandy en timme efter och var tvungen att spara lite krut dit. Förresten så kan jag inte fatta hur världsmästarna och de som simmar där i VM o andra sammanhang kan simma 1500 m på ungefär 8 minuter nåt, det GÅR INTE!!!!!!!
Tisdag körde jag åttaminutaren här hemma och även idag. Sen har jag promenerat över en timme varje dag förut idag då. Så ändå helt okej.

Nästa vecka är planen att gå på afron på måndag, tror jag måste hoppa gymstick om inte mina handleder blir bättre, nu gör det fruktansvärt ont, fattar inte vad det kan va, jag får alltid så när det börjar bli kallare ute.
Tisdag blir det åttaminutaren här hemma. Onsdag går jag eventuellt och kör mamma/barngympan på morgonen, bodypump och core, en halvtimme av båda. Sen på kvällen e det simning. Torsdag ska jag nog oxå gå på afro där mammabarngympan finns, vore perfekt att sen bara cykla 500 m till innebandyn. Får fundera på det där. Dubbla pass dom dagar jag tränar är iaf ett måste, annars är jag alltid hemifrån när Liam ska gå och lägga sig och det vill jag ju inte. Men märker nu att det kanske blir lite väl mycket träning med två pass per dag 3 ggr i veckan? Hum, sen även en till åttaminutare här hemma och promenader på det.. men det är klart, känns det bra så e det ju bara att kötta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0