Softsim

Vad är egentligen softsim? På torsdagar har dom det i simhallen, inga barn under 16 får vistas i simhallen efter 18.. så underbart, förr i tiden tände dom ljus och hade lugn musik på.. nuförtiden betyder softsim detsamma som att halva bassängen fylls av barn under tio år som har simskola, och dom är inte fem stycken, snarare femtio stycken..när man sedan simmat färdigt där i "underbara mysiga lugna simhallen" och går och bastar tänker man att aahh, här får jag nog sitta och mysa och slappna av och ta det lungt, neej, det fick jag inte, då sitter en kvinna och filar sina fötter där..fyyyy fan så ofräscht, nästa gång tänker jag raka benen där och klippa håret samt naglarna..urk..att man inte alls tänker på andra..så nu när jag går på softsim känns det som att jag efteråt skulle behöva gå på spa i en vecka för att verkligen slappna av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0