Snodde denna från Johanna..

...la såklart till mina egna svar!


När fick du reda på att du var gravid?
i början på juni
Blev det en chock?
Ja, litegrann, trodde inte det kunde gå så snabbt efter att jag slutat med p-piller
Hur gammal var du då?
25 år
Hade du mycket halsbränna?
Inte alls
Spydde du mycket?
En gång efter en middag då jag hade druckit te som jag ALDRIG annars dricker
Hade du mycket foglossning?
ja, som bara den, ajajaj
Ditt sf-mått som störst?
Jösses, det minns jag inte och papprena är inte här just nu..
Har du fått bristningar?
Nej, inga alls
Trodde du att det var en pojke eller flicka?
Hade ingen aning
Vad hoppades du på?
En frisk bebbe
Gick du över tiden?
Ja, 8 åtta dagar
Födde du för tidigt?
Nej
Hur var förlossningen?
Smärtsam, födde nästan i bilen, kom in 5.10 på förlossningen och han föddes 5.16
Blev du sydd?
Ja
Dragen med sugklocka?
Nej
Hur många var inne i förlossningsrummet?
Barnmorskan(elak som få), en student(underbar, empatiskt människa) och K hann precis springa in innan han föddes
Hade du någon nära med dig?
Kai
Vilket sjukhus födde du på?
Karolinska Universitetssjukhuset i Huddinge
Hur stor var bebisen?
50 cm och 3350 g
Vad fick den heta?
Liam Oliver
Var allting värt det?
Alla gånger, skulle göra om det när som helst.. Älskar skrutten så mkt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hittade den på en blogg så jag har oxå snott den : )

Hoppas allt är bra med er.

2009-10-29 @ 11:40:43
URL: http://weltzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0