Planering av tomten

oj vad vi håller på och planerar våran tomt, baksidan kommer bli snyggast i denna neighbourhood helt klart.. Saken är bara att vi behöver ha hit en liten grävmaskin då det inte går att ta bort allt annars. Eller allt ska ju inte bort heller men mycket och jorden ligger så packad och det är fullt med rötter och grejer, kämpade redan i några timmar i lördags med att flytta vinbärsbusken några meter samt tog bort några rötter, tog i för kung och fosterland när jag skulle få loss dessa jäkla rötter, dom sitter så hååååårt, säkert under altan och hus vid det här laget, ryckte och drog så jag hade kramper i ryggen efteråt, tror jag skulle uppskatta den där grävmaskinen rätt rejält, sen behövs bara nån som kan köra en sån. Ska faktiskt ta lite bilder där ute när det inte är natt så man kan jämföra och se att jag faktiskt har fått ganska mkt gjort. Önskar jag hade mer tid så jag fick allt färdigt redan nu i höst men det är ju klart att jag prioriterar Liam i alla lägen och håller bara på därute när han o K ligger och sover sin middagslur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0