Ny vecka, nya möjligheter

Imorgon ska vi träffa Pauliina vid hundgården nära oss. Dom bodde ju där i närheten när vi var mindre, och vi lekte ofta tillsammans då, helt sjukt konstigt att tänka att vi lekte här i området för kanske 20 år se och nu har jag barn själv som leker i området och hon är gravid..wow, vart tog tiden vägen? Sen tänkte jag nog ta en liten sväng till parken med Liam så han får gunga, han fick göra det tre ggr förra veckan och tyckte det var hysteriskt roligt. Måste även ta en promis sen men vid två ska vi vara på öppnis då medborgarkontoret kommer och informerar om förskolegrejer, bra att veta även fast jag tror jag har superkoll eftersom jag jobbar där själv.
Tisdag blir det såklart öppnis igen, träffa lite kompisar och sjunga lite.
Onsdagen är helt planlös, hehe, hur lät det där, iaf har jag inte planerat nåt speciellt då, kan ta en sväng till Skäris eller IKEA, måste köpa två ramar och två hyllor, ska ha foton på våra nära och kära i vardagsrummet.
Torsdag har vi nog inte heller nåt, fredag likaså, det blir alltså promenader, kan såklart gå och träffa någon av de andra mammalediga mammorna, kanske Carolina om hon har tid, måste kolla!
Lördag blir lugnt, kanske mata fåglar som förra lördagen (redan kl. 9 var vi iväg, rekord helt klart) och sen en långpromenad hem.
Söndag är det ju babysim och sen får vi se vad mer vi hinner med, skulle helt klart vilja bli av med allt skräp från förrådet samt alla grenar, buskar och rötter som nu samlats i en fet hög på tomten, får övertala K att åka med dom till SRV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0