Latast ever

Vad är det som händer? Nån höstdepression eller? Igår var jag sjuuuuuukt lat, satt bara och ugglade hela dan, skulle egentligen simma och spela innebandy oxå men orkade inte alls, tror iofs att febern i början på veckan satte sina spår..sen skulle vi storhandla oxå, hade ingen mat hemma ju, eller det hade vi men inget som blev en hel måltid, åkte till affärn, skulle ba en snabbis förbi hornbach och efter det bestämde jag att vi ska åka hem igen och köpa med pizza på vägen, så trött var jag, sen när jag gick o la mig vid tio så kunde jag inte alls somna, fortfarande vid ett kollade jag på klockan, suck!

Idag däremot har jag haft lite mer energi, rensade ur kylskåpet och var klar redan innan tio på morgonen, helt sjukt, plus i kanten till mig själv =)
Sen var jag i stan med mamma och handlade kläder till Liam, han måste ju ha lite shorts och t-shirtar till resan, hittade dock inga såna så får fortsätta leta på nätet. Liam var med K hos hans päron, det kändes heeeeelskumt att vara utan lillskrutt, han och vagnen e ju en accesoar, den finaste ever, inga diamanter i världen kan mäta sig med honom! Iaf, det konstiga var att inga affärer och gångar kändes trånga, jag krockade inte med saker, körde inte in i folk, behövde inte leta efter hissar och sånt som jag annars använder halva dagarna åt.

Nu är det idol och sen soooova.

Imorn ska vi till mini-4Hdagen.. klappa lite djur och kolla vad mer som finns.
På söndag blir det babysim igen, nu e det tempo kan jag lova, sist vi gick körde vi på med övning efter övning och man var ju inte riktigt van då nybörjarkursen höll på 30 minuter och man tränade ungefär ett grepp per gång.
På måndag ska vi träffa lilla Ronja och hennes mamma, dom har vi lärt känna på babysimmet, kul.
Resten av veckan får vi se vad som händer, tisdag e det öppnis och sen tror jag vi ska träffa Sanna och lille Kimi i veckan oxå. Eventuellt åker jag ocå till skäris nån av dagarna och kollar om det finns nåt mer till Liam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0