Hittills i veckan har vi..

...umgåtts med Stina och lilla Ronja, de har vi träffat på babysimkursen. I måndags kom dom hem till oss, mycket trevligt var det trots att våra små var lite griniga och trötta...nästa måndag blir det ombytta roller då vi ska åka och hälsa på i Salem. Hoppas bebbarna e lite piggare då och inte har tandsprickning och sånt på G. Vi kom oxå på att vi har gått i samma skola på högstadiet, det har jag dock inte kommit på i badhuset fast vi nu har setts 10 ggr där..

... varit på öppna förskolan, innan det gick jag til centrum en sväng och in på Kappahl, går ju typ aldrig in där men fick nån känsla att jag eventuellt skulle hitta sommarkläder på rean och visst, det gjorde jag ju, så nu har Liam fått 2 par shorts och en t-shirt till resan, saknas ju nästan inget längre..yey!

... åkt till Babyland för att köpa badblöja, eller sån badbyxa som funkar som blöja, sen till Skäris, skulle kolla ett par skor till mig, har jagat just dom i nån månad nu och tänkte att har jag tur så finns dom, iofs så trodde jag inte det eftersom dom har varit slut i stan och KK men chansade och kan man tänka sig, där fanns dom så fint uppradade i hyllan, har sagt att jag ger vad som helst för att få dom och det gick på 299 kr. Direkt efter att jag köpt dom började jag dock tveka och bli snååååål, det är ju faktiskt 300 kr.. sen tänkte jag att jag faktiskt inte har köpt något alls till mig sen Liam föddes, ja, inte ens när jag var gravid, så kanske ett år sen jag senast unnade mig något, messade K och han tyckte jag skulle behålla dom. Men det är ju sjukt konstigt hur man har börjat prioritera annorlunda, man är inte så viktig själv..bara ens barn har det bra så räcker det. Så, ska jag behålla skorna eller? Inte för att det går nån nöd på oss för dom 300 kr men iaf...fyyyy, att jag ens tänker så här, fast e iofs stolt över mig själv för att jag helt har ändrat mitt shoppingbeteende =)

... inte gjort så mycket mer ännu. Imorn ska vi träffa en månad gammal bebis, kul! På fredag tror jag det blir en soft dag med en långpromenad och jag hoppas att K följer med oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0