Härlig torsdag med en bandyklubba upptryckt i r*ven..

I torsdags var Carolina och Millie här på besök, mysigt att snacka massa bebissaker som man kanske inte tar upp med människor som inte har barn. Jag skulle laga lunch till oss, så vi handlade makaroner och köttbullar för det skulle ju både gå snabbt och lätt att laga, la köttisarna i stekpannan och gick sen iväg en snabbis för att hämta nåt i andra rummet, sen glömde jag såklart bort det, så när jag gick tibax till köket var köttbullarna svarta... vad duktig jag kände mig just då! Carolina, jag lovar att jag kan laga mat..hahahah! Stekte nya köttbullar som inte blev lika svarta!

På kvällen var det dags för en timmes simning, hann med hela 2 km och massa irritationsmoment såklart, att folk inte fattar hur man simmar när det tom finns pilar o grejer.. vad e det som e så svårt?? "Råkade" simma på en kille som bara skulle envisas med att simma medsols fast resten simmar motsols... gaaaaah!

Sen snabbt ner till centrum och cykla upp till innebandyn, en timmes hårdkörning där, fick en klubba upptryckt i r*ven, hahaha, kanske inte riktigt men rätt nära iaf..backade mot hennes klubba och hon kunde inte motstå frestelsen..hahahaha... stumpis då =)


Kommentarer
Postat av: carro

haha jag tror dig ;)

Nästa gång får vi ta nåt som inte är lika enkelt( eller borde vara hihi) som makaroner och köttbullar!!

KRAM

2009-10-22 @ 19:52:51
URL: http://babyeggi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0