Är vi kvinnor så hjärtlösa??

Igår var vi på afron och efter det stannade vi även på gymsticken, när nästan hela passet var slut hände det plötsligt nåt med ledaren, hon bara kom av sig och en kollega till henne gick fram o pratade med henne. Hon gick iväg och satte sig i förrådsdelen och vilade medan alla kvinnor fortsatte med passet i den andan ungefär "jag ska banne mig träna när jag väl tagit mig hit, spelar ingen roll hur ledaren mår" medan en man gick in till henne direkt och kollade så hon mådde någorlunda hyfsat, efter ytterligare ett tag gick nästa man in till henne för att kolla läget medan vi kvinnor kämpade på med passet! Började just fundera på hur vi är funtade egentligen, eller kanske körde vi på med passet eftersom det redan fanns en hos henne, det hjälper ju inte att 30 pers står o stirrar på henne, eller så var det helt enkelt så att manen såg sin chans agtt charma in sig hos henne..vad vet jag? Hoppas iaf att hon mår bättre idag så vi kan träna även nästa vecka, nu kom den hjärtlösa typen fram igen, jag menar såklart att jag hoppas att hon mår bra så hon slipper må dåligt, punkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0