Stackars lilla bortglömda blogg

Jag känner att jag borde börja om med bloggandet, göra en helt ny design och börja lägga in mycket fler bilder, det är ju sjukt kul att kolla andras bloggar som just innehåller massa foton, sen vill man ändå vara lite hemlig oxå så allt kan man inte fota och lägga upp här.. Eller om jag skulle lägga ner bloggen helt istället, skriver ju ändå inte alltför mkt viktiga saker här, vissa milstolpar i Liams liv visserligen men det skriver jag även i hans böcker.

Har varit förkyld och inte haft någon som helst ork att göra något..har knappt varit utanför dörrn sen onsdagen...usch, imorgon ska jag nog ta en långpromenad med mami och sen till centrum, handla det sista till Liam i klädväg som behövs på resan, verkar nästan som jag måste köpa en ny overall till honom redan innan resan, kom ju snö igår, eller ja, det var ju mest blandat med vatten så kanske kanske kan vänta med overall tills vi kommer hem. Sen måste jag även gå o kopiera en nyckel..våran nya hemmanyckel.. mer om det i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0