Så trött så trött

Uuuuurk, jag är så trött så jag spyr snart.. Liam har nu skrikit o gråtit på natten i snart sex veckor.. ingen verkar veta vad det beror på så jag ringde återigen till BVC, berättade hur det ser ut hos oss på nätterna och hon gav mig en tid till barnläkaren på torsdag, förhoppningsvis kan det hjälpa..våran sköterska tycker synd om oss eftersom vi måste vara helt slut efter den här tiden, och visst, det är vi ju verkligen men jag bryr mig egentligen inte om det så länge nån kan hitta felet..eller det är säkert inget fel... hon sa att det verkar som att det har blivit en ond cirkel som bara fortsätter och fortsätter.. Men det vore ju skönt att få sova 3 timmar på raken nån natt snart igen.. Att man aldrig uppskattade det förut, jag har visserligen alltid älskat att sova men nu känns det som att man är ett monster eftersom man inte får tillräckligt med sömn.

Nu till nåt roligare, träffade Heli idag.. så nice, gick runt på stan nästan hela dan men shoppade inget själv, eller jo, en t-shirt till Liam!

Sen en tråkigare sak igen, Stina är sjuk så vi kan inte träffas imorn heller.. jaja, vi får ta det nästa vecka.. o nu ska det här inlägget avslutas med det roligaste: Desperate Housewives...aaaahhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0