Mitt livs tuffaste två veckor

uuhh, vilka problem man kan ha. Om tre veckor åker vi, det är jag och Liam samt mami.. Ingen K..om han nu inte kan följa med på en sista minuten resa eller så.. men kan han inte det så kommer det ju bli mitt livs absolut tuffaste två veckor.. Jag har aldrig varit ifrån honom såhär länge sen vi blev ihop och det är snart nio år..knappt så vi har varit ifrån varann sammanlagt 14 dar ens.. joo, men kanske precis att det har blivit det nu..helt sjukt egentligen.. kan ju göra gott oxå att inte vara med varandra hela tiden men saknaden kommer vara enorm och det är ju inte direkt billigt att ringa eller messa därifrån varje dag! Sen kommer jag såklart ha fullt upp med att sola, bada, shoppa och springa efter Liam(= leka och aktivera honom, dyka med honom i poolen mm) för att skydda honom från solen, han vill ju INTE vara still en sekund nu, det ska krälas hit och dit och stoppa allt man hittar i munnen oxå, hittar honom ibland i full färd med nåt kattsandskorn i handen som såklart skulle hamna i munnen om man inte hann ta den innan! Iaf, jag vet inte om det här kan ses som ett problem egentilgen, det finns tusen saker som är värre och jag borde nog inte ens skrivit det kanske då jag vet att det finns människor med värre problem än mitt men vadå..? Jag kommer ju verkligen ha två underbara veckor i sol och värme samtidigt som jag kommer sakna K så mycket..redan i somras var vi ifrån varann 5 dar och det var superjobbigt och då sa vi agtt aldrig mer så länge och nu helt pltösligt två veckor...! Hur ska jag klara mig, kommer säkert sätta mig på internetcafé varje kväll och skicka massa foton och snacka på msn..haha, snacka om att njuta av semestern..sitta på internet..suuuuuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0