Lat

Jag har varit riktigt lat den här veckan, har knappt orkat ta mig ut på promenad men tvingat mig själv eftersom jag ändå tycker att frisk luft är superviktigt för Liam. Hade tänkt träna hårt innan resan men neeeej, har inte tagit tag i det heller =(

Men vi har iaf :

Varit på öppna förskolan och lekt med andra barn samt sjungit
varit på öppna förskolan igen(för att kolla fotona som vi tog för ett tag sen, fotografen är ingen jag gillar skarpt.. dom hade valt att göra en serie med foton på ett kort där Liam stirrar surt in i kameran, sen fanns det en förstoring i svartvitt som var hur härlig som helst, men den fanns inte i en serie..helt värdelöst, när jag sa till om det och sa att jag inte köper nåt kort eftersom det inte var det kortet som va bäst blev han nästan sur, men vadå, jag ska inte behöva betala för nåt jag inte är nöjd med eller där jag knappt känner igen mitt barn, eller klart jag kände igen honom men han är jämt glad och det framkom ju inte på det fotot.. till slut gick han med på att göra en serie med den bästa bilden bara för att han missat framkalla familjefotona..usch, kommer inte fotografera oss hos honom nån mer)
gungat i parken
packat för resan
vaccinerat oss mot svinet
lekt och myst massa
varit hos tandläkaren för information om barns tänder(tredje gången vi fått samma info, nu tror jag att jag kan det där)

Återstår att göra i veckan:

Babysim imorn
Middag hos H-L och J
Upp på vinden och kolla om jag har nån tunn sommarjacka att ta med
Packa det sista
Åka på resan.. tyvärr blir det utan K, jag kommer sakna ihjäl mig... ååh, blir redan ledsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0