Jävla svin...

..influensavaccin!!!!
Våran lilla famlij tog den igår, Liam grät så hjärtskärande och blängde surt på mannen som gav oss sprutorna, det gick dock över lika fort som det kom..skönt! Igår märktes inga biverkningar men imorse var både jag o K snuviga, sen fick vi feber, jag var så illamående imorse så kunde inte ens äta frukost, och det är illa, jag har ALDRIG hoppat över en frukost! Sen hade vi såklart ont i armen oxå.. Nu känns det iofs bättre så det var väl ba nån grej idag, hoppas det, planet lyfter om lite mer än två dar och vi vill ju inte va dåliga där..
Liam fick feber, han verkar inte ha ont i låret där han fick sprutan iaf, sen har han ätit jättedåligt och kräktes oxå två ggr.. tråkigt men nu slipper vi åtminstone få resan förstörd pga en eventuell svininfluensa.

Har nästan packat färdigt, bara handdukar och majskrokar kvar, dom e bara så hemskt stora(majskrokspåsarna alltså) så jag måste ta en extra väska bara för dom.. egentligen får handdukarna plats i min stora väska men kan ju inte packa en väska med 180 g innehåll, det är ju pinsamt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0