Inställt igen =(

Vi fick ställa in träffen med Stina och Ronja igen i onsdags så jag bjöd hit en gammal kollega på fika, var länge sen vi sågs..men Liam var superrädd eller blyg för henne.. helskumt, han har aldrig varit det mot nån men just mot henne har han alltid varit så..vet inte vad det är heller som gör det.. jaja, går väl över förr eller senare!
Idag var vi ute och promenerade i två timmar, härligt väder eftersom det inte regnade, wow, helt plötsligt uppskattar man vädret bara för att det inte regnade.. det är konstigt hur man ändrar sina tankar.. på vägen hem från promisen träffade vi de barn jag jobbade med när dom var fem år, nu är dom åtta.. så stora.. men härligt att dom fortfarande kommer ihåg en och kommer springande och kramas, nåt gjorde jag rätt när jag jobbade med dom =)

Imorn ska jag och Liam på babysim, K kan inte följa med så jag har raggat med pappa så vi får skjuts, dessutom ska jag hem till dom efteråt för att baka bullar, jammii!

På lördag ska jag träffa härliga tjejer.. två gamla kollegor, samt två nuvarande.. vi ska äta tacos och snacka massa goja.. eller så blir det utgång efter, vi får se, men jag är ju så trött redan vid tio-elva så vi får se hur bra det går.

Förresten, Liam somnar själv nu varje gång vi lägger ner honom i sängen, helt underbart, hatade såna "gråtmetoder" innan vi testade men han far ju inte illa av det och gråter inte alls när man lämnar honom i sängen numera, det tog alltså fyra dagar att få ordning på gråtandet på natten, inatt sov han ju faktiskt från halvnio till sex oavbrutet.


Kommentarer
Postat av: carro

ihana että menee hyvin nyt öisin :)

2009-11-24 @ 12:56:35
URL: http://babyeggi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0