Huuungrig

Jösses, så här hungrig har jag inte varit på länge.. äter allt möjligt men fortsätter vara hungrig, iofs så hade jag fram till sex på kvällen bara ätit fyra mackor med pålägg och en banan så det är ju inte så konstigt..känns ba fel att trycka i sig massa mat nu precis innan läggdags, men blev ju supersugen på hampis tex..eller nåt annat skräp..åååhh...pizza...mmmm, magen kurrar! Ääh, får dricka ett stort glas vatten och hoppas att det går över, kan ju vara så att jag bara är sugen egentligen..

Idag var vi och hälsade på mitt jobb..ska ju börja igen den 4 januari, inte alls lång tid kvar nu, ska ta och njuta så mycket jag bara kan nu sista tiden hemma med Liam.. uuhh, nu börjar jag få ångest nästan! Känns ju inge kul faktiskt! Kommer sakna lillskruttis så mycket =(

Resten av veckan ska vi till öppnis, träffa Stina och Ronja, kanske en gammal kollega kommer förbi hos oss, blev ju aldrig av förrförra veckan då jag blev sjuk, sen ut och promenera med en annan fd kollega, antar att jag ska handla resten av grejerna till resan oxå, inte så mycket kvar så snart kan jag börja packa, och nej, jag har inte resfeber utan vill se till att jag verkligen inte missar att packa ner nåt viktigt till Liam, mina egna grejer e inte lika viktiga, dock vill jag såklart ha med mig ett par bikinis iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0