Fullt upp nästa vecka

ojojoj..vi har en fullspäckad vecka framför oss.
Imorgon ska vi förbi banken och sen blir det öppnis.
Tisdag ska vi in till stan och träffa Heli, hon bor egentligen i Finland men kommer hit på kryssning och frågade om jag ville följa med till stan som guide.. kan bara guida till närmaste H&M men det kanske räcker? Ska iaf bli jävligt roligt att träffa henne igen, sist sågs vi i somras i Helsingfors, kul att vi på riktigt har hållt kontakten, träffade ju henne på mitt gamla jobb dit hon kom och praktiserade för 3 år sen.
Onsdag ska vi äntligen träffa Stina och lilla Ronja hos dom, vi kunde ju aldrig ta oss dit i veckan då jag har varit krasslig. Sen på eftermiddagen kommer en gammal kollega hem till oss på fika.
Torsdag kommer Caro och Millie hit, vi ska ut och promenera och äta lunch också, undrar vad det får bli denna gång, makaroner och köttbullar var för svårt sist ju!
Fredag är det babysim, eller egentligen dropin men vi måste ta igen 3 ggr då Liam annars missar det pga resan.
Kanske skulle gå och lägga mig, är helt slut efter förra natten, var vaken över en timme eftersom Liam gråter och skriker...jag fattar inte vad det är för nåt som är fel..tror inte längre på att det är utvecklingssprånget eftersom det nu har hållt på i fem veckor, köpte faktiskt magdroppar igen och ska börja testa det, han kanske har magknip eller nåt! Inatt åt han första gången vid 6, alltså betyder det att han egentligen inte behöver nån mer mat på natten..stora killen!

Kommentarer
Postat av: carro

Hej!!

hahah ja du va ska vi hitta på för "lätt" att äta makaroner och köttbullar är ju alldeles försvårtför oss haha.. :)men dtev ar gott..mmmm med såsen till:P

2009-11-09 @ 20:20:28
URL: http://babyeggi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0