Fars dag

Idag har jag firat tre olika pappor... Liams pappa K såklart, min egen och Ks pappa.. K fick ett par strumpor med texten "världens bästa pappa" på och ett kort såklart, sen även biobiljetter och barnledigt den kvällen vi ska på bion..fast det var från min mamma iofs..
Min pappa fick äntligen en ny kaffekokare och trisslotter(ingen vinst där inte), deras funkar visserligen men redan för tre år sen tänkte jag och mamma köpa en ny till dom för när vi skulle sätta på den så funkade den inte, så kom pappa hem och satte i sladden och vips funka den igen..hahah, snacka om blonde moment!
Ks pappa fick en tröja och triss(ingen vinst här heller).
Vi åt smörgåstårta och vanlig tårta, idag har jag ätit riktigt dåligt, massa saker med bröd eller rättare sagt vetemjöl i...o min mage skriker efter hjälp...jag tål nog inte det riktigt.
Ja just det, sova var det visst!
Grattis alla pappor iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0