Bruten näsa

Uuuuh, idag höll jag på att bryta näsbenet.. eller det kändes som det iaf, höll på med Liams åkpåse och han satt i vagnen, Kai skulle pussa honom hejdå och jag var böjd neråt med huvet samtidigt som han ställer sig upp med världens fart...rakt upp i näsan på mig med hans huvud..tårarna sprutade för smärtan, bara väntade på att det skulle börja blöda.. men nej, det kom inget, jag kan inte ha nån som helst blod i näsan, har ju faktiskt aldrig blödit näsblod innan heller..kände efter men inget verkade vara brutet, tur det! Men känner att jag knappt kan rynka näsan utan att det gör ont, så det blev en rejäl smäll iaf! Hade den blivit bruten hade jag jättegärna opererat och passat på att minska den samtidigt...hihihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0