Besök

Imorn får vi besök..Caro o Millie kommer ju hit, vi ska promenera och äta lunch, tror det får bli pyttipanna eller lasagne, kan bara inte misslyckas!
Sen har vi ju fått en tid hos barnläkare på eftermiddagen ang Liams nätter och sovvanor.

Jag trodde inte man kunde bli så glad som jag blev över ett brev som kom hem idag förresten, och nej, det var inte resbiljetterna, utan det var en liten broschyr med en lapp på där det står "lite tips/Katarina", det var alltså en broschyr med tips om just sovvanor och vad man kan testa att göra osv.. jag blev nästan rörd.. alltså dom tar oss på allvar och skickade tom hem det där fast jag ju lika gärna kunde ha tagit det imorn när vi ska dit...har jag sagt att jag älskar våran vårdcentral förresten? JAG ÄLSKAR VÅRAN VÅRDCENTRAL!! Så, nu e det sagt återigen, ska nog skriva en liten insändare till lokaltidningen.. =)

Nu får det bli sängen så man hinner sova nån timme igen, förresten så var förra natten bäst på länge, Liam vaknade första gången vid 3.40.. Tänk att sånt kan göra en lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0