Veckan som gick

  • Liam sov 7 timmar på raken natten mellan ons-tors och 6 timmar natten därpå..wey, nu e det kortaste han sover fem timmar på raken, helt underbart!
  • Jag var och simmade medan K var med Liam, det gick hur bra som helst. Simmade en kilometer på en halvtimme så takten är densamma som tidigare, jes.
  • Gick till Alby fyra ggr förra veckan, bra motion och träning.
  • I fredags träffade jag Maria och Katja, åt hemlagad pizza hos M och sen fikade vi och skvallrade, åkte buss hem sen vid tolv och kände mig helt malplacerad, bara massa ungdomar som skulle till eller från fester, där kom jag med barnvagn..hahaha!
  • I lördags var vi och hälsade på Liams mor och farföräldrar.
  • I söndags gick jag en promenad till Bauhaus med Maria och då fick jag migrän, sååå irriterande, vädret var underbart och jag hade sminkkursen den kvällen, bara att gå hem och kräkas och sen avboka kursen.
  • I måndags köpte vi en babysitter till Liam, lite roligare att sitta högre upp och se mer. Fick även en gunga av Veronica på jobbet idag, snart ska han få börja använda den, när nacken är stabil, den är rätt okej redan nu men känner att jag gärna väntar nån vecka till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0