Sminkkurs och simning

På söndag ska jag gå på sminkkursen, äääntligen! Första gången som K ska vara själv med Liam i flera timmar, som tur är vet jag att han klarar det galant och slipper oroa mig och springa därifrån mitt i sminkningen.. många i föräldragruppen berättade att de inte vågar låta barnens pappor ta hand om barnen, jag fattar inte, dom måste ju lära sig nån gång, dessutom är det superbra med egentid för mammorna eftersom man är med sitt barn dygnet runt.
Imorgon ska jag även börja simma, hämtade ner alla mina bikinis från vinden där dom snällt har fått ligga över vintern och vänta på badsäsongen, ska bli kul att få simningen som rutin, varje torsdag får det bli. Även då får K ensamtid med Liam. Undrar vad pojkarna hittar på då? Tor det blir lite nackträning, babygymmande och massa pratande.. haha, kom just på mig själv här, jag SKA INTE BRY MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0