Skriva bok?

Jag funderar på att skriva en bok om hur det är att vara mamma, och den skulle ju bli väldigt rak på sak eftersom det är så jag funkar, så det skulle nog bli mycket detaljer som inte alltid är så uppskattade av alla men det måste ju bli på ett humoristiskt sätt ändå.. men var skulle jag sälja såna, i centrum med Liam i bärselen?? En liten extrapeng vore ju inte helt fel och sen när den blir en storsäljare kan jag flytta utomlands och ha hus med pool och i poolen ska jag ha två delfiner..det trodde jag på fullaste allvar att man kunde ha som husdjur när jag var liten, nu när jag har blivit stor vet jag ju att det inte går alls, man får ju bara ha en =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0