Mysstund med Liam och Snowy

Aaahh, finns inget mysigare än en bebis... min bebis, vår bebis! Låg uppe i sängen nyss och hade Liam på ena sidan och Snowy på andra sidan av mig, vi kollade på Desperate housewives, ehhm, JAG kollade, Snowy kurrade och Liam snarkade.. Nu ligger Chivas bredvid mig i soffan helt utslagen och Liam på andra sidan, han är supertrött oxå men börjar absolut inte sova utan underhåller sin mamma med det underbaraste leendet som finns, och nu när han nästan håller på och somnar så har han något annat nytt leende, eller nytt ansiktsuttryck, han ler finurligt, man vill bara pussa på honom, tur att jag har rätt att göra det nääääärsomhelst jag känner för det....LOVE LOVE LOVE!!!!

Apropå pussar, tror K oxå behöver en puss nu, o skulle han inte behöva det får han det ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0