#%?)& IKEAMÖBLER!

åååhhh...blir tokig, jag brukar vara bäst på IKEAs möbler och gillar verkligen att sätta ihop dom men nu blev jag riktigt förbannad, jag råkade glömma en grej som skulle dit så jag skulle lossa på en skruv, det var bara det att det gick absolut inte att lossa på den, verkar som det är nån jäkla onewayskruv.. så nu har jag gormat och svurit och hållt på, hjälpte det då? nee, den förbannade skruven sitter ju fortfarande kvar, K har lovat att hjälpa mig, han tycker nog synd om mig som blir så förbannad över en helvetes möbel.. när jag var som mest förbannad  sa han såklart ironiskt att vi ska sluta handla IKEA-möbler helt enkelt.. och jag som ska dit imorn..hehehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0