Helgens bravader

Valborg var vi hemma, tycker inte det är nån idé att kolla på fulla ungdomar vid nån brasa, ännu en anledning att få supa..*suck*! Har vuxit ifrån det där med supandet, riktigt skönt att slippa dagen efter oxå =)

Fredag grillade vi ute i Hölö med Maarit, Kenth och massa fler som jag inte minns namn på just nu! Det var riktigt gott men det blev ju så kallt så man tinade upp först efter en lång varm dusch och 2 timmar i morgonrock!
Donna, som är pittbull jagade en orm, bet av svansen på den och morrade sen åt den svansstumpen när den slutade röra på sig..hihihi! Dessutom kom det en till pittbull dit, en hane såklart och Donna löper, man kan ju bara ana vad dom två gjorde, sen kom tydligen barnen och sa att hundarna har fastnat i varandras rumpor..hahahahah! Ja, vad säger man? Barn är ju för roliga, en annan rolig konversation som oxå ägde rum under kvällen var den mellan J1 och J2, båda är pojkar och ca fem år gamla. J1 blev lite arg och tänkte kasta sand på J2, då sa jag till J1 att J2 kanske inte vill leka med dig om du kastar sand, då sa såklart J2 det till J1, det var ju iofs inte min mening men okej då, sen fortsatte dom diskussionen och J1 sa till J2: nu blir du utan middag, då säger J2: men jag har mat hemma och kan äta där istället..hihiih..så gulliga och påhittiga! Nu blev det väldigt mycket J1 och J2, svårt att fatta det där märkte jag! Vi tog även en sväng med pojkars leksak, en fyrhjuling, det var kul!

Lördag spenderades utomhus, tror vi var ute 6 timmar, varav 3 timmar var promenad, gick hemifrån till Plantagen, 10 km enkel väg, tänkte gå hem oxå men det hade tagit så lång tid och det hade blivit 4,5 timme promis så jag skippade. Under den promisen dit och tillbaks till mina föräldrar sen fick jag stanna och mata Liam 3 ggr och han bara vägrade sova i vagnen, ville bara bli buren, jag SKA köpa bärsele så fort jag hittar nån bättre begagnad för bra pris. Jag lyckades oxå bränna mig på axlarna, solen var bakom oss hela vägen och det var riktigt varmt.

Söndag var vi ute och åkte massa bil, K skulle iväg och köpa golfbollar i sollentuna eller åt det hållet så vi åkte med, sen tog vi en sväng förbi Quality Outlet i Barkarby oxå, jag hittade inget men det var nog lika bra det. Var oxå och provade bärsele i bebisaffär, nu vet jag vilken jag ska ha, eller vi ska ha rättare sagt, K ska ju oxå ha den, jag tänkte köpa bärsjal men K vill inte ha det, undra varför??? Sen har vi städat lite och lagat så hemskt nyttig mat så man kan knappt förstå att VI faktiskt äter det :P



Kycklingwok med grönsaker och grönsakssoppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0