Dåligt med uppdateringar

Vet inte ens när jag sist skrev nån blogg, har helt enkelt glömt bort det här men läser fortfarande andras bloggar!
Jaja, bättre sent än aldrig då!

Helgen var ganska lugn, gjorde inte så jättemycket, lördag jagade vi utemöbler i bl.a. Järna, helt i onödan, hittade närmare och billigare och mer prisvärt tror jag, 6 stolar och bord för 4000 kr, mycket pengar det oxå men billigare än så får man nog inte och det är svårt att hitta begagnade som är schyssta, jakten fortsätter... Fixade även i ordning i klädkammaren, är inte riktigt färdig ännu, har ju på tok för mycket kläder men har såååå svårt att kasta, kan ju vara bra att ha nån gång liksom.
Söndag kom mamma hit med en flintastek som vi grillade, jag hade även tänkt steka mitt eget kött, med andra ord sola men det var riktigt svårt i regnet, nåja, vi grillade iaf flintan och det var gott som vanligt. Sen var det hockey resten av kvällen, så tråkigt det där VM:et, hade redan flera veckor innan tippat att Canada och Ryssland skulle spela final och så blev det ju.
Måndag gick vi en tvåtimmarspromenad, det var bara det att vi gick så fort så det tog ju bara 1 timme och 40 minuter, så nu måste vi utöka den sträckan ytterligare för att det ska bli minst 2 timmar, suck! Sen körde vi abbisen, det känns kan jag lova, man ska nog träna oftare än jag gör nu, har bara kört en gång i veckan och det ger inga resultat, vass 2009 närmar sig alldeles för fort.
Idag gick vi till öppna förskolan, skulle få göra gipsavtryck på Liams händer eller fötter, kommer dit och tanten säger att ni får tyvärr göra det nästa vecka..aarrggh, det är ju inte kul där annars, men stannade iaf på sångsamlingen och även idag var Liam bara ledsen när vi sjöng, konstigt det där..han var iofs trött oxå, kan ju vara därför sången inte är så rolig.
Imorgon är det föräldragrupp, ska väl gå bara för att se om det blir bättre denna gång, ska ju ändå därifrån till Alby sen och möta Maria och gå hem med henne, det blir en bra promenad, över 2 timmar, jee! Sen kanske mage på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0