Dagens

Det är konstigt hur jag börjat prioritera efter att vi flyttade till huset, helt plötsligt var inte dom jääääättesnygga skorna så viktiga längre för det var bättre att köpa trädgårdsdynor på rean.. Jysk har så snygga som jag kollat in redan innan och nu hade dom 30% rabatt på dom fram till söndagen, gissa vem som var där och köpte.. Så nu saknas bara bordet och stolarna, vet redan vilka vi ska köpa, nu väntar jag bara på att det faller ner 4000 kr från himlen, helst ganska snabbt, börjar bli grillväder, dessutom är ju grillen så snygg nu så man bara måste börja grilla!
Jag har även rensat bort dom jäkla buskarna som vi tog bort, nu väntar påsarna på att bli bortfraktade till SRV. Kom på en fin grej till baksidan, ska nog köpa saker till det imorn o fixa, sen tror jag även att vi ska måla såna där pallkragar som vi sen ska plantera nånting i. Det är mycket på gång nu men kul när det syns lite resultat oxå.

Nu när Liam somnade började jag fixa i min klädkammare igen, det gick inge vidare, helt plötsligt lossnade ena skenan från väggen, eller bara en skruv högst upp men det projektet blev det alltså tvärstopp med, bara att ta ner ALLT och fortsätta en annan dag, jag konstaterade just att jag äger alldeles för mycket kläder eftersom klädkammaren rasar sönder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0