Brummat fooort

Brummade på jättefort igår när vi övningskörde, växlade till trean och fyran utan att kolla ner på växelspaken..duktigt duktigt, sen körde jag även i rondell, visserligen bara så att jag körde ut i första avfarten men iaf..snart kommer jag kunna köra hemifrån till mina päron, wow! Vi körde runt i Eriksbergs industriområde där jag även fick träna lite på att starta i backe och hitta dragläge så att man står still.. mycket avancerade grejer..hihihi! Råkade även hamna mitt ute på vägen på tvären, tur att ingen bil kom då, jag borde ha backat där men kom på det först efteråt och försökte snabbt ta mig framåt istället, men jag är glad att jag själv kom på mina misstag och inte att K sa det till mig! Nu gäller det bara att börja plugga i boken (som jag inte har ännu) och sen boka såna obligatoriska kurser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0