Åkte och tankade på Jet

Det i sig är ingen bedrift, men att det var jag som körde hemifrån dit är en stoooor bedrift faktiskt, det gick fort oxå, eller det gjorde det ju egentligen inte, 70 som högst men det kändes väldigt snabbt, kul att jag iaf klarar av att köra på "de riktiga" vägarna, körde i en rondell och fick stanna när det blev rött.. är glad att jag kör med K nu, har massa timmar på mig att träna riktigt ordentligt innan jag sen tar några lektioner med körskolan. Man märker oxå att man utvecklas, första gången tyckte jag det var superläskigt att köra i typ 20 km/h, och körde bara på ettans växel, nu är det ju helt annan körning, sen är det mycket att tänka på med regler i trafiken(mycket regler som tyvärr inte ens de med körkort tänker på alltid) och sånt men allt det kommer ju så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0