Vilken natt

Förra natten sov vi helt underbart, denna natt var precis tvärtom, Liam sov visserligen riktigt underbart till fyra men sen var vi uppe till åtta.. Han fick sova tätt intill mig, då sover han som bäst, men inte jag däremot..det blir varmt och svettigt men vad gör man inte för honom!?

Idag var vi på onoff, kollade några kombisar i bilaffären och sen handlade vi på coop..Liam sov hela tiden igenom! Han är inte mycket för att gå i affärer..är han min son eller, jag som älskar att gå i affärer, fick han inte shoppinggenen?? hihihi!

Vi skulle förbi faster Maarit och kusin Johannes idag men så när vi skulle iväg ringde hon och sa att hissen inte funkar, vi orkade inte gå uppför sex trappor med bilbarnstolen så vi skippade, får träffas en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0