Två timmar blev tre timmar

Vi gick en lååångpromenad till Vårsta, det tog sammanlagt två timmar, riktigt behagligt väder var det oxå, gick hemifrån tio och sen när vi kom hem så var ju klockan redan ett, hur går det här ihop nu då?? Ja just det, idag skulle ju klockan vridas framåt, det hade vi visst glömt bort..

Sov helt underbart inatt, Liam sov visserligen tätt ihop med mig men jag lyckades ändå sova bra, vi gick upp först lite innan nio oxå och han hade ingen vakenperiod på några timmar, vilket han annars brukar ha varje natt! Kanske bra att han inte sover så mycket på dan..fast nu har han ju återigen sovit hela promenaden och verkar fortsätta ett tag till!

Nu när vi har missat en timme ska jag försöka ta ikapp den.. ska lägga mig och vila i soffan innan Liam vaknar..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0