Tröttis

Liam var så trött och grinig imorse, han sov inget efter fem, eller nja, somnade väl lite men harklade sig massa och hade svårt att somna om..vi gick upp efter åtta och han var så trött och ville hänga i tutten så jag åt frukost på en timme..wow, nytt slöhetsrekord, gick ju inte alls det där, sen skulle vi till affären, innan jag ens hann få honom i vagnen somnade han som en stock och sover fortfarande, snart två och en halv timme, ojojoj, han är tröttare än sin mamma.

Fram till fem sov hela familjen riktigt underbart, med en kort matpaus.. jag ska till BVC på tisdag och väga honom så tänkte passa på att fråga samtidigt om det går att göra nåt åt det där harklandet, inge kul att höra honom så ju, men det är tydligen vanligt och går över efter nån månad, det tråkiga är ju bara att han endast låter så på natten, fast inte hela natten..hum hum!

Har lagat fattiga riddare till lunchen med min goda linssoppa.. måste äta upp dom innan han vaknar för då lär han vara hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0