Tre timmar och sju skavsår senare

..har varit riktig utedag idag!
Vi sov till tjugo i elva, helt sjukt men Liam var trött och vi var trötta, har sovit så himla skönt inatt! Vaknade några ggr för att mata Liam men han harklade sig inte alls inatt iom att jag börjat amma honom sittande, ska fortsätta med det eftersom det verkar hjälpa honom! Sen åt vi frulle och efter det gick jag för att träffa Marie, vi promenerade runt lite hit och dit och det blev sammanlagt en timme och fyrtio minuter.. Hon hade köpt jättefina kläder till Liam samt en sån rolig sak som låter, tack så mycket!

Sen kom jag hem, vrålhungrig och åt en snabbis, tog en dusch och skulle sen ut och promenera med Maria.. tio minuter innan jag skulle iväg kom helt plötsligt Ks päron förbi, helt spontant.. det kändes så elakt att rycka iväg Liam nu när dom hade kommit, men har man inte ringt innan så kan ju inte jag veta att nån ska komma!

Sen skulle vi vila lite efter promenaden men det gick inte alls, Liam sover v isserligen fortfarande men jag gick upp eftersom Chivas hela tiden förde massa oväsen här nere, fattar inte vad problemet är alltså!

Har haft min egentid oxå, solade idag istället för igår.. Nu känner jag att jag måste försöka ta hand om mina skavsår, tror kaffe och en munk hjälper =)

Kai lagade jättegod mat så jag är visserligen mätt men en kopp kaffe kan man alltid trycka i sig, dessutom har jag en annan mage för munkar, munkmagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0