Stark mamma

huh huh, jag kommer bli superstark i armarna, vi gick till centrum idag för att hämta ut nån gratis bok på biblioteket som man får när man fått barn, sen kollade jag även lite på skor och hittade 4 par helt underbara..ujujuj..svider i plånboken om jag skulle köpa alla de, men kanske kanske kan köpa ett eller två par iaf.. Sen så börjar Liam vakna helt plötsligt, han sover alltid tills vi kommer hem, tänkte iaf inte mer på det utan börjar gå hemåt. Hade kanske gått 100 m och han börjar gråta helt hysteriskt och är hungrig, jag tar upp honom i famnen och bär honom samtidigt som jag puttar vagnen med magen typ.. hihi, måste ha sett riktigt roligt ut! Sen lägger jag ner honom i vagnen igen när han lugnat ner sig, samma sak igen, så till slut bar jag honom iaf kanske 2/3 av vägen..snacka om muskler i armarna om jag ska fortsätta med det där, nee, det var nog bara en grej som hände idag, hoppas det iaf, tänkte stanna vid en bänk och mata honom men det var så blött och så nära hem så det fick gå iaf, hade jag vetat att han var så hungrig hade jag ju alltid kunnat ta bussen hem, det hade tagit hela sex minuter, nu tror jag det tog 40 minuter eller nåt sånt.. Stackars bebis! Sen när vi var 100 m hemifrån somnade han och sov en timme..

Sen sov vi även riktigt gott imorse och nu på dan.. På natten vaknade han vid två och var vaken till nästan fyra, det var rätt komiskt för varje gång jag tittade på honom och trodde att han hade somnat så var han helt klarvaken med dom största finaste ögonen man kan ha, och så avfyrade han såna leenden så man kan inte annat än vara glad fast man är så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0