Sovmorgon

Ååååh...Underbara lilla Liam..han sov med två timmars intervaller hela natten, vi gick upp först vid tio idag, så skönt att få sova ut lite, blev lite mer sova på dan efter våran långpromenad.. Gick en och en halvtimme i i det underbara vädret! Passade på att gå och handla samtidigt..

Sen kom Liams faster Maarit, kusin Johannes och Kenth på besök en snabbis.. Det är roligt med besök... jag tycker nån kan komma varje dag...jag vet att man ska ta det lungt själv hemma och komma in i allt det här nya men det går så bra så det är bara trevligt med lite sällskap..

Hann tom laga min mat själv idag, wow, framsteg, annars blir det mest att jag har fått be Kai hämta det ena och det andra!

Imorn har vi återbesök på BB igen, hoppas hoppas gulheten har gått ner ännu mer, det hade den ju gjort igår så det verkar gå åt rätt håll, då kanske vi slipper ligga inne 12 timmar bara för ljusbehandlingen.

Jag har fått någon böld eller liknande i armhålan, läste nånstans att det kunde vara bröstmjölk.. men i armhålan..?? Skumt, får ringa sjukvårdsupplysningen om den inte går bort, har ju börjat pumpa ur mjölk iom att tuttarna sprängs annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0