Sov så skönt

Känns som jag bara skriver om sovandet men det är ju det jag gör eller försöker göra åtminstone! Förra natten somnade han på tio minuter, så himla underbart, sen åt han två ggr med tre timmars mellanrum.. vi gick upp med K och åt frulle, sen sov vi en timme till. Gick till centrum och handlade, glömde köpa en påse men tänkte att jag kan ju lägga sakerna under vagnen,  sagt o gjort, det jag inte tänkte¨på var att det var blött ute.. så när jag väl kom hem hade vetemjölspåsen gått sönder.. ååhh! Det var ju bara att kasta den, som tur är hade jag tillräckligt med mjöl så nu ska det lagas pannkaka i ugnen. Tur att de andra grejerna var hållbara så jag slapp kasta allt..nästa gång e det jag som har påse med!

Hann göra linssoppa oxå, Liam har börjat sova en timmes perioder på dan så då hinner man pyssla lite här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0