Sola solarium

Det gjorde jag igår, tänkte jag måste ju börja lite smått nu eftersom det inte är skadligt på något sätt, eller vänta nu, skadligt är det ju men inte mer än normalt!

Var en sväng till centrum igår oxå, sen mötte jag Maria och vi tog en promis, sammanlagt blev det 2 timmar, oopps, det kanske inte va så bra?? Fast det kändes ju skönt och jag klarade av det så det borde ju va helt okej, Liam sov som en stock hela vägen.

Idag ska vi hämta hit badbaljan och börja bada Liam, han tycker om att bli duschad så det borde ju vara minst lika skönt.

Katterna är alltmer framme nu, eller framme är dom ju hela tiden, men nu kommer dom och luktar på Liam och Sotis la sig brevid nyss och hans baktass låg på Liams mage, hoppas bara att dom accepterar honom ordentligt, men det verkar ju som det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0