Shopping

Försöker kämpa järnet för att Liam ska tycka att det är kul att gå i affärer men han bara sover, vi åkte en snabbis till Skäris och jag lärde mig att åka rulltrappa med vagnen, både upp och ner, yey! Jiises vad tuttarna har vuxit, hahahah! Köpte två nya bh:ar och en nagelsax till Liam, hans naglar är ju så mjuka och de ska egentligen filas men det går inte, dom blir inge vidare hur mkt man än filar.

Vi sov rätt okej, eller nja, 4,5 timme på en natt är väl kanske lite för lite för en trött mamma men Liam och K sov som stockar.. Skönt att nån kan sova, jag borde ju somna eftersom jag är helt utmattad men kan inte eftersom Liam låter massa och då ligger jag och försöker fixa så han ska ha det lättare, saken e bara den att han sover så gott så han märker inte ens att han harklar sig, hum, kanske jag borde sluta oroa mig och bara sova!

Nu är mamma här och vi ska snart kolla lite bilder som ska framkallas och skickas till "farmorar och mormorar" eller vänta nu, det blir ju våra farmorar och mormorar, Liams farmor och mormor ska visserligen oxå ha bilder så det blir väl till att framkalla fem av samma eller nåt sånt. Ska även börja med en sån bok till honom, måste bara köpa den först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0